top of page
HotelRy_Mødeophold.jpg

BUSINESS

Hotel Ry tilbyder optimale rammer om møder og konferencer - få skridt fra Ry station og med egne p-pladser. Placeringen i Midtjylland og midt i Søhøjlandet gør Hotel Ry både lettilgængelig og attraktiv for erhvervsrelaterede arrangementer.

 

Konferencelokalerne er indrettet med moderne mødefaciliteter og avanceret AV-udstyr.

Hotel Ry er på statsaftalen 2021 på konferencedelen.


KONTAKT
+45 8689 1911 / info@hotelry.dk

lokaleleje_800x800.jpg

Hotel Ry har en historisk lang og stolt tradition for afholdelse af møder, konferencer, events og selskaber. Vi tilbyder forskellige mødepakker, alt efter jeres behov og ønsker, og sammensætter gerne den helt rigtige løsning for jer - fra mødefaciliteter til forplejning og overnatning.

  • Lokaler: Vi har velegnede, fleksible møde- og konferencelokaler med plads til 125 deltagere.

  • Værelser: Hotellet byder på 52 individuelt indrettede hotelværelser. 

  • Omgivelser: Hotel Ry er omgivet af Danmarks smukkeste natur, som byder på en bred vifte af outdoor-aktiviteter. 

  • Forplejning: Nyd frokosten og middagen i vores gastropub eller brasseri - og afslut aftenen med en drink i pubben.

  • Beliggenhed: Hotel Ry ligger midt i Ry, få skridt fra Ry Station og med egne p-pladser. 

  • Polycom videoconferencesystem (spørg for tilgængelighed)

  • Flipover

  • Wi-Fi

  • Audioudstyr

  • Whiteboard-tavle

  • Projektor og lærred

  • Blokke og skriveredskaber

MØDEFACILITETER
HotelRy_Business_Møde.jpg

MØDEDAG
I tidsrummet kl. 07.30-17.00

Mødedagen begynder med rundstykke med smør, pålæg, ost og marmelade, grønt og frugt samt kaffe/te

 

Frokost inkl. 1 vand

 

Eftermiddagskaffe/te og kage.

 

Mødedag er inkl. plenumlokale, standard AV-udstyr, isvand i plenum samt kaffe/te og frugt.

PRIS KR. 625,- PR. PERS.

MØDEDAG

Mødet starter med en 2-retters menu.

 

Aftenkaffe/te med sødt.


Mødeaften er ​inkl. plenumlokale, standard AV-udstyr, isvand i plenum samt kaffe/te og frugt.

 

Start- og sluttidspunkt samt spisetider er vejledende og kan tilpasses efter ønske.

 

Bemærk: Ved specifikt lokaleønske kan der forekomme et tillæg.

PRIS KR. 565,- PR. PERS.

HotelRy_Mødeophold.jpg
MØDEAFTEN

Konferencedøgn er inkl. enkeltværelse, plenumlokale, standard AV-udstyr, isvand i plenum samt kaffe/te og frugt.

Start- og sluttidspunkt samt spisetider er vejledende.​

Bemærk: Ved specifikt lokaleønske kan der forekomme et tillæg.

GRUPPERUM

2 stk. grupperum er inkl. i døgnprisen ved mere end 20 pers.

I forbindelse med arrangementer bestilles grupperum på forhånd og afregnes til kr. 400,- pr. lokale pr. dag.

 

Hotel-Ry_Business_Foto_Konferencedøgn_01.jpg
lokaleleje_800x800.jpg

KONFERENCEDØGN
I tidsrummet 08.30-21.30

DAG 1

Mødedagen begynder med rundstykke med smør, pålæg, ost og marmelade, grønt og frugt samt kaffe/te.

 

FRA KL. 12.00
Frokost inkl. 1 vand

 

Kaffe/te og kage

FRA KL. 18.00

2-retters menu

Kaffe/te

DAG 2

FRA KL. 07.00-10.00

Morgenbuffet
 

Mødeafslutning

PRIS KR. 1.825,- PR. PERS.

1 1/2 KONFERENCEDØGN
I tidsrummet 08.30-21.30

DAG 1

Mødedagen begynder med rundstykke med smør, pålæg, ost og marmelade, grønt og frugt samt kaffe/te.

 

FRA KL. 12.00
Frokost inkl. 1 vand

 

Kaffe/te og kage

FRA KL. 18.00

2-retters menu

Kaffe/te

DAG 2

FRA KL. 07.00-10.00

Morgenbuffet

 

Kaffe/te

FRA KL. 12.00
Frokost inkl. 1 vand

 

Eftermiddagskaffe/te og kage

FRA KL. 15.00

Mødeafslutning

PRIS KR. 2.450,- PR. PERS.

 

Hotel-Ry_Business_Foto_Konference_01.jpg
lokaleleje_800x800.jpg
KONFERENCEDØGN
GALLERI
bottom of page