
BUSINESS
Hotel Ry tilbyder optimale rammer om møder og konferencer - få skridt fra Ry station og med egne p-pladser. Placeringen i Midtjylland og midt i Søhøjlandet gør Hotel Ry både lettilgængelig og attraktiv for erhvervsrelaterede arrangementer.
Konferencelokalerne er indrettet med moderne mødefaciliteter og avanceret AV-udstyr.
Hotel Ry er på statsaftalen 2021 på konferencedelen.
KONTAKT
+45 8689 1911 / info@hotelry.dk

Hotel Ry har en historisk lang og stolt tradition for afholdelse af møder, konferencer, events og selskaber. Vi tilbyder forskellige mødepakker, alt efter jeres behov og ønsker, og sammensætter gerne den helt rigtige løsning for jer - fra mødefaciliteter til forplejning og overnatning.
-
Lokaler: Vi har velegnede, fleksible møde- og konferencelokaler med plads til 125 deltagere.
-
Værelser: Hotellet byder på 52 individuelt indrettede hotelværelser.
-
Omgivelser: Hotel Ry er omgivet af Danmarks smukkeste natur, som byder på en bred vifte af outdoor-aktiviteter.
-
Forplejning: Nyd frokosten og middagen i vores gastropub eller brasseri - og afslut aftenen med en drink i pubben.
-
Beliggenhed: Hotel Ry ligger midt i Ry, få skridt fra Ry Station og med egne p-pladser.
-
Polycom videoconferencesystem (spørg for tilgængelighed)
-
Flipover
-
Wi-Fi
-
Audioudstyr
-
Whiteboard-tavle
-
Projektor og lærred
-
Blokke og skriveredskaber

MØDEDAG
I tidsrummet kl. 07.30-17.00
Mødedagen begynder med rundstykke med smør, pålæg, ost og marmelade, grønt og frugt samt kaffe/te
Frokost inkl. 1 vand
Eftermiddagskaffe/te og kage.
Mødedag er inkl. plenumlokale, standard AV-udstyr, isvand i plenum samt kaffe/te og frugt.
PRIS KR. 625,- PR. PERS.
Mødet starter med en 2-retters menu.
Aftenkaffe/te med sødt.
Mødeaften er inkl. plenumlokale, standard AV-udstyr, isvand i plenum samt kaffe/te og frugt.
Start- og sluttidspunkt samt spisetider er vejledende og kan tilpasses efter ønske.
Bemærk: Ved specifikt lokaleønske kan der forekomme et tillæg.
PRIS KR. 565,- PR. PERS.

Konferencedøgn er inkl. enkeltværelse, plenumlokale, standard AV-udstyr, isvand i plenum samt kaffe/te og frugt.
Start- og sluttidspunkt samt spisetider er vejledende.
Bemærk: Ved specifikt lokaleønske kan der forekomme et tillæg.
GRUPPERUM
2 stk. grupperum er inkl. i døgnprisen ved mere end 20 pers.
I forbindelse med arrangementer bestilles grupperum på forhånd og afregnes til kr. 400,- pr. lokale pr. dag.


KONFERENCEDØGN
I tidsrummet 08.30-21.30
DAG 1
Mødedagen begynder med rundstykke med smør, pålæg, ost og marmelade, grønt og frugt samt kaffe/te.
FRA KL. 12.00
Frokost inkl. 1 vand
Kaffe/te og kage
FRA KL. 18.00
2-retters menu
Kaffe/te
DAG 2
FRA KL. 07.00-10.00
Morgenbuffet
Mødeafslutning
PRIS KR. 1.825,- PR. PERS.
1 1/2 KONFERENCEDØGN
I tidsrummet 08.30-21.30
DAG 1
Mødedagen begynder med rundstykke med smør, pålæg, ost og marmelade, grønt og frugt samt kaffe/te.
FRA KL. 12.00
Frokost inkl. 1 vand
Kaffe/te og kage
FRA KL. 18.00
2-retters menu
Kaffe/te
DAG 2
FRA KL. 07.00-10.00
Morgenbuffet
Kaffe/te
FRA KL. 12.00
Frokost inkl. 1 vand
Eftermiddagskaffe/te og kage
FRA KL. 15.00
Mødeafslutning
PRIS KR. 2.450,- PR. PERS.

