Hotel Ry tilbyder optimale rammer om møder og konferencer - få skridt fra Ry station og med egne p-pladser.

 

Konferencelokalerne er indrettet med moderne mødefaciliteter og avanceret AV-udstyr.

Hotel Ry er på statsaftalen 2021 på konferencedelen.


KONTAKT
+45 8689 1911 / info@hotelry.dk

BUSINESS

Hotel Ry har en historisk lang og stolt tradition for afholdelse af møder, konferencer, events og selskaber. Vi tilbyder forskellige mødepakker, alt efter jeres behov og ønsker, og sammensætter gerne den helt rigtige løsning for jer - fra mødefaciliteter til forplejning og overnatning.

  • Lokaler: Vi har velegnede, fleksible møde- og konferencelokaler med plads til 125 deltagere.

  • Værelser: Hotellet byder på 51 dobbeltværelser. 

  • Omgivelser: Hotel Ry er omgivet af Danmarks smukkeste natur, som byder på en bred vifte af outdoor-aktiviteter. 

  • Forplejning: Nyd frokosten og middagen i vores gastropub eller brasseri - eller afslut aftenen med en drink i pubben.

  • Beliggenhed: Hotel Ry ligger midt i Ry, få skridt fra Ry Station og med egne p-pladser. 

  • Polycom videoconferencesystem (spørg for tilgængelighed)

  • Flipover

  • Wi-Fi

  • Audioudstyr

  • Whiteboard-tavle

  • Projektor og lærred

  • Blokke og skriveredskaber

 

Mødedagen begynder med rundstykke med smør, ost, pålæg og marmelade samt kaffe/te og juice.

 

Frokosten byder på sunde, lette retter og serveres i vores brasseri.

 

Eftermiddagskaffe/te og kage.

 

Mødedag er inkl. plenumlokale, standard AV-udstyr, isvand i plenum samt kaffe/te og frugt.

PRIS KR. 450,- PR. PERS.

 

Mødet starter med en 2-retters menu serveret i restauranten.

 

Aftenkaffe/te med chokolade serveres i loungeområdet eller i mødelokalet.


Mødeaften er ​inkl. plenumlokale, standard AV-udstyr, isvand i plenum samt kaffe/te og frugt.

 

Start- og sluttidspunkt samt spisetider er vejledende og kan tilpasses efter ønske.

 

Bemærk: Ved specifikt lokaleønske kan der forekomme et tillæg.

PRIS KR. 425,- PR. PERS.

 

DAG 1

FRA KL. 15.00

Ankomst og indkvartering

Kaffe/te og kage

Mødestart efter ønske

 

FRA KL. 18.00

2-retters menu i vores brasseri

Kaffe/te

DAG 2

FRA KL. 07.00

Morgenbuffet
 

FRA KL. 10.00

Kaffe/te
 

FRA KL. 12.00

Frokostbuffet eller let frokostanretning

 

FRA KL. 15.00

Mødeafslutning

Konferencedøgn er inkl. enkeltværelse, plenumlokale, standard AV-udstyr, isvand i plenum samt kaffe/te og frugt.

Start- og sluttidspunkt samt spisetider er vejledende og tilpasses efter ønske.​

Bemærk: Ved specifikt lokaleønske kan der forekomme et tillæg.

PRIS KR. 1.395,- PR. PERS.

 

GRUPPERUM

I forbindelse med ovenstående arrangementer bestilles grupperum på forhånd og afregnes til

kr. 400,- pr. lokale pr. dag.

 

2 stk. grupperum er inkl. i døgnprisen ved mere end 20 personer.